REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
W Krakowie i Małopolsce powstanie sześć kolejnych parków handlowych Atutartykuł
Pokaż artykuł
W Krakowie i Małopolsce powstanie sześć kolejnych parków handlowych Atut
Krakowski deweloper KG Group dynamicznie rozwija sieć parków handlowych Atut w Krakowie i Małopolsce...
Nasycenie rynku centrami handlowymi w Polsce jest nieznacznie poniżej poziomu średniej dla Europy Zachodniejartykuł
Pokaż artykuł
Nasycenie rynku centrami handlowymi w Polsce jest nieznacznie poniżej poziomu średniej dla Europy Zachodniej
Według najnowszych danych nasycenie rynku centrami handlowymi w Polsce jest nieznacznie poniżej poziomu średniej dla Europy Zachodniej. Dzięki czemu to parki handlowe wyznaczają obecnie kierunki rozwoju sektora handlowego i dominują pod względem przyrostu podaży. Jednak oba formaty będą się mierzyć teraz ze znacznymi wzrostami kosztów energii elektrycznej, eksploatacji i czynszów oraz wymogami polityki ESG. Czy sprostają tym wyzwaniom?
[Polska] Nieruchomości handlowe – to będzie owocny rok pod względem przyrostu nowej podażyartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Nieruchomości handlowe – to będzie owocny rok pod względem przyrostu nowej podaży
W pierwszych miesiącach 2013 r. oddano do użytku trzy centra handlowe i jedno centrum wyprzedażowe....
Sklep pod domemartykuł
Pokaż artykuł
Sklep pod domem
Mieszkańcy cenią sobie poręczność, wygodę i przede wszystkim czas. Zdają sobie z tego sprawę dewelop...
[pomorskie] Media Expert w Galerii Neptunartykuł
Pokaż artykuł
[pomorskie] Media Expert w Galerii Neptun
Polska sieć elektromarketów Media Expert wynajęła 820 mkw. powierzchni handlowej w powstającej w Sta...
[Wrocław] Ars Medica nowym najemcą w Legnicka Park Popowiceartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Ars Medica nowym najemcą w Legnicka Park Popowice
Firma Ars Medica dołączyła do grona najemców w budynku biurowo-handlowym Legnicka Park Popowice we W...
[Aglomeracja Warszawska] Warszawski rynek handlowy stawia na usługi i rozrywkęartykuł
Pokaż artykuł
[Aglomeracja Warszawska] Warszawski rynek handlowy stawia na usługi i rozrywkę
Firma doradcza JLL podsumowała najważniejsze wydarzenia na rynku nieruchomości handlowych w Aglomera...
Pięć podmiotów zgłosiło się w przetargu na przebudowę środkowej części pl. Defilad czyli tzw. placu Centralnego [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Pięć podmiotów zgłosiło się w przetargu na przebudowę środkowej części pl. Defilad czyli tzw. placu Centralnego [WIZUALIZACJE]
Pięć podmiotów zgłosiło się w przetargu na przebudowę środkowej części pl. Defilad, czyli tzw. placu Centralnego. Złożone oferty mieszczą się w przedziale od 61,2 do 73,7 mln zł. Budżet inwestora – ZDM Warszawa wynosi na razie 18,5 mln zł.
[śląskie] Budowa DTŚ w Gliwicach trwa. Pierwsze efekty już widoczneartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Budowa DTŚ w Gliwicach trwa. Pierwsze efekty już widoczne
Powstająca w Gliwicach Drogowa Trasa Średnicowa nabiera kształtów. Kierowcom udostępniono już komple...
[Warszawa] Certyfikat BREEAM In-Use dla Karolkowa Business Parkartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Certyfikat BREEAM In-Use dla Karolkowa Business Park
Karolkowa Business Park – biurowiec klasy A zrealizowany na warszawskiej Woli przez Grupę ASBUD – ot...
Cztery nowe centra Atut w Krakowie i Suchej Beskidzkiej już gotowe [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Cztery nowe centra Atut w Krakowie i Suchej Beskidzkiej już gotowe [FILMY]
KG Group zakończyło budowy czterech nowych centrów Atut. Parki handlowe o łącznej powierzchni ponad 50 tysięcy mkw. GLA powstały w Krakowie oraz Suchej Beskidzkiej. Tym samym krakowski inwestor jest właścicielem aż 11 centrów Atut w kilku miastach w Polsce.
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Katowice] Centrum wielofunkcyjne "Rank Tower Center"
Katowice, Bogucice
[Warszawa] RiDE Warsaw w Karolkowa Business Park!artykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] RiDE Warsaw w Karolkowa Business Park!
Biurowiec Karolkowa Business Park wzbogacił się o kolejnego atrakcyjnego najemcę. Do firm, które doc...
Rozwój rynku handlowego w Polsce koncentruje się przede wszystkim w małych miastachartykuł
Pokaż artykuł
Rozwój rynku handlowego w Polsce koncentruje się przede wszystkim w małych miastach
Rozwój rynku handlowego w Polsce koncentruje się przede wszystkim w małych miastach. Od początku 2023 roku przybyło łącznie 39 obiektów, zajmujących 270 tys. mkw. powierzchni – wynika z danych CBRE.
Międzynarodowa sieć restauracji Master Burger otwiera w Warszawie swój pierwszy lokal w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Międzynarodowa sieć restauracji Master Burger otwiera w Warszawie swój pierwszy lokal w Polsce
Międzynarodowa sieć restauracji Master Burger otwiera swój pierwszy lokal w Polsce. Na pierwszą lokalizację wybrała Centrum Handlowe Blue City w Warszawie. W transakcji pośredniczyła międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield, reprezentując najemcę.
[Warszawa] Ruszyła sprzedaż mieszkań w Rezydencji Vice Versa na warszawskiej Woliartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Ruszyła sprzedaż mieszkań w Rezydencji Vice Versa na warszawskiej Woli
Yareal rozpoczął przedsprzedaż mieszkań w Rezydencji Vice Versa. W pierwszym tygodniu sprzedaży podp...
[małopolskie] Powstanie łącznik A4 z DK-4 w rejonie Brzeskaartykuł
Pokaż artykuł
[małopolskie] Powstanie łącznik A4 z DK-4 w rejonie Brzeska
Krakowski oddział GDDKiA ogłosił przetarg na zaprojektowanie i wybudowanie drogi łączącej węzeł Brze...
[Warszawa] JLL doradzał Deka przy transakcji sprzedaży terenu na Woliartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] JLL doradzał Deka przy transakcji sprzedaży terenu na Woli
Działkę zabudowaną obiektem biurowym kupiła firma Yareal Polska.   Międzynarodowa firma dorad...
Kraków: Najdłuższa w mieście kładka do poprawyartykuł
Pokaż artykuł
Kraków: Najdłuższa w mieście kładka do poprawy
Podczas korzystania z kładki pieszo-rowerowej biegnącej wzdłuż ulicy Kamieńskiego rowerzyści zauważy...
Jak Polacy korzystają z różnych formatów handlowych?artykuł
Pokaż artykuł
Jak Polacy korzystają z różnych formatów handlowych?
Ponad 60% polskich konsumentów robi większe zakupy spożywcze (powyżej 100 zł) w dyskontach. Podobny odsetek wybiera też centra handlowe ze względu na ich ofertę rozrywkową, a blisko 40% Polaków decyduje się na wizytę w parkach handlowych ceniąc sobie dobrą znajomość przestrzeni, co gwarantuje sprawne i szybkie zakupy.
REKLAMA